En sak till...

Simon är min klippa här i livet. Visst älskar jag min familj och mina vänner - Men Simon är min bästa vän, och vi två är vår egen familj!

Innan vi "came out of the closet" så tog jag honom alltid för givet, men nu har jag lärt mig en nyttig läxa;
 Han är gåvan jag har fått från ovan, inte tvärtom. Och jag vet nu vad som gör mig lycklig - Inte att han ska älska mig, utan att jag får älska honom, varje dag i resten av mitt liv!

Att älska, inte att älskas. Det är lycka <3
Han är verkligen mitt sken i mörkret, och jag kommer alltid att älska dig Simon - Vad än som händer.

P.s Jag blir alldeles pirrig när jag tänker på ditt ärr längs efter svanken ;] (get youuu sexy ;) D.s

http://www.youtube.com/watch?v=hjky7v7JIow
Kind regards and much love, sången är verkligen vår Simon.

xoxo
/m

Kommentarer
Postat av: s

Speechless



/s

2009-07-23 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0